مراسم گرامیداشت 18 اسفند فرصتی برای تبادل نظر و تجربه کانون های مساجد است
مراسم گراميداشت 18 اسفند فرصتي براي تبادل نظر و تجربه کانون هاي مساجد است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس:

مراسم گرامیداشت 18 اسفند فرصتی برای تبادل نظر و تجربه کانون های مساجد است

حجت الاسلام اميدي در جمع اصحاب و مديران کانون هاي مساجد استان فارس تاکيد کرد: مراسم گراميداشت 18 اسفند فرصتي براي تبادل نظر و تجربه کانون هاي مساجد است.
شناسه خبر : 45241 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس،حجت الاسلام «حسین امیدی» در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که در تالار حافظ شیراز برگزار شد، گفت: مسجد نقطه تحول و تربیت است و محل و زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) هستند و به گفته امام راحل، ما انقلاب کردیم تا مساجد حفظ شوند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با بیان اینکه مساجد خاستگاه انقلاب اسلامی بوده اند و در کاهش آسیب ها نقش موثری دارند، افزود: انجام فعالیت های تبلیغی، امور نوجوانان و جوانان و ... در مسجد به صورت موثر فراهم می شود و مسجد مرکز تمام تحولات خوب و عالی است و بیش از ۲۸ بار نام مسجد در قرآن کریم یاد شده است.


وی با تقدیر از تلاش های اصحاب و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، گفت: این مجلس فرصتی است تا ارکان و اصحاب و مسجد برای ارتقای فعایت های مساجد گرد هم بیایند و به تبادل نظر موثر بپردازند.


حجت الاسلام امیدی با اشاره به برنامه های مختلفی که در مساجد برگزار می شوند، اظهار کرد: در کانونهای فرهنگی هنری مساجد، فرصت برگزاری اقدامات و فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری فراهم می شود و  هنرمندان فرصت انجام کارهای فرهنگی را به دست می آورند.


لازم به ذکر است، در این مراسم که با حضور استاندار و دیگر مسئولان ارشد استان فارس برگزار شد، کانون های مساجد به اجرای برنامه هایی نظیر سرود، ورزش رزمی و نمایش پرداختند و از خانواده های معظم شهدا و مدیران کانون های موفق در چهارمین رویداد ملی «فهما» در استان فارس تجلیل شد.