کانون‌های مساجد با کادرسازی و استفاده از ابزار هنر در مسیر تربیت هنرمند متعهد انقلابی گام بردارند
کانون‌هاي مساجد با کادرسازي و استفاده از ابزار هنر در مسير تربيت هنرمند متعهد انقلابي گام بردارند
معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور؛

کانون‌های مساجد با کادرسازی و استفاده از ابزار هنر در مسیر تربیت هنرمند متعهد انقلابی گام بردارند

مقدم، ضمن تأکيد نسبت به گسترش تعامل و همکاري ميان بچه‌هاي مساجد گفت: کانون‌هاي مساجد با کادرسازي و استفاده از ابزار هنر در مسير تربيت هنرمند متعهد انقلابي گام بردارند.
شناسه خبر : 45242 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، «مهدی مقدم» امروز (شنبه 13 اسفندماه) در مراسم گرامیداشت سالگرد تاسیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور که در تالار «حافظ» شیراز برگزار شده بود، با بیان اینکه مساجد محل تربیت هستند، افزود: از جمله اهداف مهم مساجد، قرائت و پیاده کردن قرآن است اما در این میان ابزار هنر برای جذب نسل جوان به محیط پاک مسجد نقش موثری دارد؛ بنابراین در فضا و شرایط امروز باید به ابزار رسانه و هنر توجه ویژه داشته باشیم.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، در بخش دیگری از مباحث خود با تاکید بر اینکه کانون های مساجد باید تعامل با یکدیگر را گسترش داده و از سوی دیگر دانش و تجارب خود را با هم به اشتراک بگذارند، تصریح کرد: این رویکرد نتایج مطلوبی را در فعالیت‌ها و اقدامات کانون‌ها بر جای می‌گذارد.

وی با بیان اینکه راهبری فرهنگی هنری در مسجد از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: مدیران کانون‌ها توسط امام مسجد منصوب می‌شوند و در کنار پایگاه بسیج، مسئول هیئت و دیگر فعالان مسجد، بازوان امام جماعت برای عمران و آبادی مساجد هستند.

مقدم، با بیان اینکه به اقتضای شرایط هر فعالیتی که به جبهه انقلاب کمک کند از وظایف کانون های فرهنگی هنری مساجد محسوب می شود، ادامه داد: در راستای تحقق این مهم کادرسازی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: در این مسیر، علاوه بر کادرسازی باید به بیان هنری در القای مفاهیم  نیز توجه داشت تا از این مسیر بتوانیم هنرمند متعهد انقلابی را تربیت کنیم.