اختلاف سلیقه در مساجد باعث از دست رفتن فرصت ها می شود
اختلاف سليقه در مساجد باعث از دست رفتن فرصت ها مي شود
امام جماعت و مدیر کانون مسجد «موسی بن جعفر (ع)» مرودشت:

اختلاف سلیقه در مساجد باعث از دست رفتن فرصت ها می شود

حجت الاسلام آقارضي، اختلاف سليقه در مساجد را باعث از دست رفتن فرصت ها دانست و پيشنهاد کرد: تشکيل شوراي فرهنگي در مساجد اهميت دارد تا همه فعالان مسجد با يک اتحاد به سمت اهداف مورد نظر بروند.
شناسه خبر : 45243 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۹
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام «محمد آقا رضی» در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که در تالار حافظ شیراز برگزار شد، به نمایندگی از کانون های مساجد استان فارس گفت: فعالیت ها و برنامه های مختلفی در رشته های فرهنگی، قرآنی، هنری، ورزشی، علمی و اردویی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود که لزوم توجه جدی مسئولان را برای اختصاص اعتبار و کمک هزینه می طلبد.
 
امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «موسی بن جعفر (ع)» شهرستان مرودشت خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با بهره گیری از ظرفیت عظیم مردمی باعث رونق محله شده اند و در برخی نقاط کشور محوریت برنامه های یک روستا را در مناسبت های مذهبی و ملی بر عهده دارند که توجه و حمایت از برنامه ها می تواند اقدام موثری در راستای پویایی آن باشد.
 
وی با تاکید بر اینکه اختلاف سلیقه در مساجد باعث از دست رفتن فرصت ها می شود، پیشنهاد کرد: تشکیل شورای فرهنگی در مساجد اهمیت دارد تا همه فعالان فرهنگی مسجد با یک اتحاد به سمت اهداف مورد نظر بروند.