برگزاری برنامه های ویژه نیمه شعبان و بزرگداشت 18 اسفند در کانون های مساجد استان فارس
برگزاري برنامه هاي ويژه نيمه شعبان و بزرگداشت 18 اسفند در کانون هاي مساجد استان فارس
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس:

برگزاری برنامه های ویژه نیمه شعبان و بزرگداشت 18 اسفند در کانون های مساجد استان فارس

حجت الاسلام اميدي از برگزاري جشن هاي نيمه شعبان و بزرگداشت 18 اسفندبه ميزباني کانون هاي مساجد استان فارس با همکاري ارکان و اصحاب مسجد خبر داد.
شناسه خبر : 45330 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۳

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس گفت: معابر و خیابان ها توسط اصحاب مسجد، کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های مقاومت بسیج چراغانی و تزئین شده است و اهالی مساجد به استقبال جش و سرور میلاد حضرت بقیه الله (عج) رفته اند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس ضمن تشریح برنامه ها، گفت: طبق گزارش های واصله در کنار برگزاری مراسم جشن و سرور، برپایی ایستگاه ها و موکب های پذیرایی، تجلیل از هم نامان حضرت مهدی (عج)، دیدار با خانواده های شهدا، اجرای سرود «سلام فرمانده»، محافل قرآنی و ختم صلوات، توزیع بسته های معیشتی و کمک به خانواده های نیازمند در برنامه های نیمه شعبان قرار دارد.


حجت الاسلام امیدی افزود: ثواب طرح «تلاوت نور» مساجد نیز برای سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت حجت (عج) اختصاص پیدا کرده است و مسابقه حفظ دعای فرج نیز در برخی کانون ها برای اعضای خردسال اجرا می شود. 


وی خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن سالروز تاسیس کانون های مساجد با ایام میلاد حضرت ولیعصر (عج)، جشن های نیمه شعبان و مراسم بزرگداشت در کانون های مساجد استان فارس با همکاری همه ارکان و اصحاب مسجد در حال برگزاری است.