کانون‌های مساجد استان فارس در لیالی قدر میزبان شب زنده‌داران می‌شوند
کانون‌هاي مساجد استان فارس در ليالي قدر ميزبان شب زنده‌داران مي‌شوند

کانون‌های مساجد استان فارس در لیالی قدر میزبان شب زنده‌داران می‌شوند

حجت الاسلام اميدي، از آمادگي مساجد استان فارس براي برپايي مراسم احياي شب‌هاي قدر خبر داد و گفت: اين مراسم با همکاري کانون هاي فرهنگي هنري مساجد برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 46097 تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی» ضمن اعلام آمادگی مساجد استان فارس جهت برپایی مراسم لیالی قدر گفت: همزمان با فرارسیدن شب های پرفیض قدر و حضور گسترده و پرشور مومنین و مومنات در مساجد، برنامه های ویژه ای از سوی اعضای کانون های مساجد از جمله احیاء و شب زنده داری، زمزمه دعا های وارده از جمله جوشن کبیر و ابوحمزه ثمالی همراه با تلاوت قرآن و تفسیر آیات وحی توسط ائمه جماعات برگزار می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، در ادامه از اهدای ثواب «تلاوت نور» در شب های 19 تا 21 رمضان به ساحت مقدس مولای متقیان حضرت علی (ع) خبر داد و افزود: به منظور ترویج فرهنگ علوی و انس و الفت جوانان و نوجوانان با ائمه اطهار (ع) همزمان با ایام شهادت امیرمؤمنان حضرت علی (ع) زیارت امین الله در روز 21 ماه مبارک رمضان مصادف با شهادت آن امام همام در کانون های مساجد قرائت می شود که با مرثیه خوانی و عزاداری همراه خواهد بود.


رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: اکرام یتیمان به تاسی از مولا علی (ع)، توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم، نمایشگاه های کتاب، مسابقات کتابخوانی با موضوع زندگینامه حضرت علی (ع) و حفظ سوره قدر برای نونهالان و کودکان، نشست بصیرت افزایی و خوشنویسی آیات قرآن به خصوص سوره قدر نیز از جمله برنامه های کانون های مساجد در این مناسبت است.


وی از برگزاری گسترده ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: بیش از یک هزار و 300 کانون فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اجرای برنامه های معنوی و فرهنگی میزبان میهمانان ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان هستند.