بازدید از کانون فرهنگی هنری «شهدای کوشکک» مسجد امام حسن مجتبی (ع) شیراز
بازديد از کانون فرهنگي هنري «شهداي کوشکک» مسجد امام حسن مجتبي (ع) شيراز
همزمان با ماه مبارک رمضان صورت پذیرفت؛

بازدید از کانون فرهنگی هنری «شهدای کوشکک» مسجد امام حسن مجتبی (ع) شیراز

کانون فرهنگي هنري «شهداي کوشکک» مسجد امام حسن مجتبي (ع) شيراز با حضور کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد فارس و مرکز رسيدگي به امور مساجد استان مورد بازديد قرار گرفت.
شناسه خبر : 46114 تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، در راستای اجرای برنامه بازدید و سرکشی از کانون های مساجد فارس، کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان با حضور در مسجد امام حسن مجتبی (ع) که در منطقه کم برخوردار و محروم شیراز قرار دارد، به بازدید از کانون فرهنگی هنری «شهدای کوشکک» و بررسی مسائل و مشکلات اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری در این مسجد پرداختند.


براساس این گزارش، در این بازدید که با حضور امام جماعت و اعضای هیئت امناء همراه بود، از بخش های مختلف مسجد و کتابخانه کانون بازدید شد.


همچنین هنگام اقامه نماز ظهر و عصر، حکم امام جماعت مسجد از سوی نماینده مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قرائت و تقدیم ایشان شد.


لازم به ذکر است؛ برنامه بازدید کانون ها فرهنگی هنری مساجد استان فارس و شیراز همزمان با ماه مبارک رمضان توسط کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آغاز شده و به عنوان یکی از برنامه های محوری در حال پیگیری است.