نشست صمیمی مدیر ستاد کانون های مساجد فارس و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد
نشست صميمي مدير ستاد کانون هاي مساجد فارس و رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان برگزار شد

نشست صمیمی مدیر ستاد کانون های مساجد فارس و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد

نشست صميمي مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد فارس با رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان به منظور بررسي راهکار هاي مساعدت به برنامه هاي کانون هاي مساجد برگزار شد.
شناسه خبر : 46144 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی» در دیدار با «احمدعلی افکاری»، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، گفت: بیش از یک هزار و 300 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد اقصی نقاط استان فارس در حال فعالیت هستند که در رشته های مختلف به اجرای برنامه می پردازند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: از طریق برگزاری دیدار و نشست با مسئولین استان به دنبال این هستیم تا بتوانیم از برنامه ها حمایت کنیم چرا که طی سال های اخیر بودجه حمایتی کانون های مساجد کاهش یافته است.


لازم به ذکر است؛ در این نشست پيرامون مسائلي مرتبط با مسجد از جمله روش‌ های تامین اعتبار و بودجه برای توانمند کردن مساجد و کانون‌ های فرهنگی هنری، برگزاری دوره‌ های آموزشی و همچنین اجرای برنامه هایی برای هویت بخشی به مساجد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.