حضور نمایندگان استان فارس در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور؛
حضور نمايندگان استان فارس در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور؛

حضور نمایندگان استان فارس در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور؛

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي فارس و مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان به صورت ويدئوکنفرانس در نشست کشوري ستاد بزرگداشت دهه کرامت شرکت کردند.
شناسه خبر : 46662 تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان فارس، نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور به ریاست حجت الاسلام والمسلمین «کمال الدین خداداده» با هدف هم افزایی بین دستگاه های عضو و تقویت جشن های مردمی سه شنبه (پنجم اردیبهشت) به میزبانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد که ستاد های استانی نیز به صورت ویدئوکنفرانس و در بستر فضای مجازی در این نشست حضور داشتند.


براساس این گزارش، حجت الاسلام «حسین ملک‌ مکان» که به صورت آنلاین در این جلسه حضور داشت و به تشریح برنامه های تدارک دیده شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان پرداخت و گفت: بیش از پنج هزار مسجد در استان فارس برای برپایی جشن های دهه کرامت آمادگی دارند، ضمن اینکه ما تلاش داریم برای گروه های سنی مختلف در این ایام برنامه های متنوعی تدارک ببینیم.


 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس بر لزوم اجرای سرود و همخوانی توسط دختران در روز دختر تاکید و پیشنهاد کرد: آموزش و پرورش و بسیج خواهران در این زمینه ظرفیت هایشان را برای تدارک جشن های مختلف در مدارس به میدان آورند.


این گزارش می افزاید، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان فارس با حضور مجازی در این نشست بر لزوم تدارک جشن های دهه کرامت با محوریت آستان حضرت شاهچراغ (ع) برای گروه های سنی مختلف به ویژه برای نسل نو تاکید کرد و گفت: تلاش داریم با همکاری آستان حضرت شاهچراغ علیه الاسلام برنامه های شاد و موثری را برای ایام دهه کرامت تدارک ببینیم.