فعالان فرهنگی و اصحاب مساجد شهرستان کوار تجلیل شدند
فعالان فرهنگي و اصحاب مساجد شهرستان کوار تجليل شدند

فعالان فرهنگی و اصحاب مساجد شهرستان کوار تجلیل شدند

طي نشستي با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد فارس و امام جمعه کوار از فعالان فرهنگي و اصحاب مساجد اين شهرستان تجليل به عمل آمد.
شناسه خبر : 46926 تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۳۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی» جمعه 15 اردیبهشت ماه طی سفر به شهرستان کوار در جمع فعالان فرهنگی و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان حضور یافت.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در این نشست که با حضور امام جمعه شهرستان برگزار شده بود، ضمن استماع گزارش برنامه های صورت گرفته و نقطه نظرات حاضران در جلسه، بر همدلی و هم افزایی بیش از پیش اصحاب مساجد در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.


رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس همچنین طی سخنانی قبل از خطبه های نمازجمعه ضمن بیان اهمیت و جایگاه مساجد، از تلاش های خداپسندانه و فی سبیل الله فعالان فرهنگی و اصحاب مساجد این شهرستان تجلیل کرد.


حجت الاسلام امیدی با حضور کارشناسان مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس تا ساعاتی پس از اقامه نماز جمعه پای گفتگو و درددل مدیران کانون های مساجد و فعالان فرهنگی شهرستان کوار نشست و ایشان را به انگیزه بخشی به قشر جوان در تداوم برنامه ها دعوت کرد.