اولین نشست کمیته خدمت کریمانه برگزار می شود
اولين نشست کميته خدمت کريمانه برگزار مي شود
مسئول دبیرخانه ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور خبر داد:

اولین نشست کمیته خدمت کریمانه برگزار می شود

طاهريان از برگزاري اولين نشست کميته خدمت کريمانه خبر داد و گفت: جريان اين خدمت در طول سال به عنوان فعاليت مشترک دستگاه ها و نهادهاي فرهنگي تداوم خواهد داشت.
شناسه خبر : 47111 تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان فارس، مرتضی طاهریان، امروز، 20 اردیبهشت در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور در شیراز، با تاکید بر هم افزایی دستگاه های عضو این ستاد، گفت: اولین نشست کمیته خدمت کریمانه به زودی برگزار خواهد شد. 

 

مسئول دبيرخانه ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور افزود: جريان اين خدمت در طول سال به عنوان فعاليت مشترک دستگاه ها و نهادهاي فرهنگي و به ويژه دستگاه ها و نهادهاي عضو ستاد بزرگداشت دهه کرامت تداوم خواهد داشت.


وی با اشاره به نامگذاری یکی از عناوین روزهای ایام دهه کرامت با محوریت مسجد، تاکید کرد: لازم است همانگونه که برنامه های مردمی در مساجد برگزار می شود، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان نیز برنامه های ویژه ای برای آن روز برگزار کنند.


طاهریان همچنین بر مشارکت همه دستگاه های فرهنگی درباره برگزاری جشنواره های رضوی تاکید کرد و گفت: یکی از این جشنواره ها، دوازدهمين جشنواره كتابخواني رضوي با هدف گسترش فرهنگ و معارف اهل بيت (ع) است؛ این جشنواره توسط نهاد کتابخانه های عمومی و با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا (ع) برگزار می شود.