دهه کرامت فرصت ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است
دهه کرامت فرصت ترويج فرهنگ اهل بيت(ع) است
تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) تاکید کرد:

دهه کرامت فرصت ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است

آيت الله کلانتري با بيان اينکه فرصت شناسي يکي از اصول واجب کار فرهنگي است، تاکيد کرد: دهه کرامت فرصتي براي ترويج فرهنگ اهل بيت (ع) است.
شناسه خبر : 47115 تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان فارس، آیت الله ابراهیم کلانتری، امروز 20 اردیبهشت در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور در شیراز با تاکید بر اینکه یکی از اصول واجب کار فرهنگی، فرصت شناسی است، گفت: در روایات ائمه معصومین (ع) نیز بر این امر تاکید زیادی شده است و فرصت شناسی برای تبلیغ دین و کار فرهنگی به طور خاص و عام مهم است.


تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) افزود: دهه کرامت یکی از فرصت هایی است که در کنار سایر مناسبت های مذهبی ازجمله ماه مبارک رمضان، محرم، صفر، حج و اعتکاف می توان خیلی قوی تر و همه جانبه تر از دشمن در ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) عمل کرد و از آن بهره برد.


وی نشناختن فرصت ها را از جمله آسیب های کار فرهنگی ذکر و خاطرنشان کرد: فرصت امروز باید از جهات مختلف جدی تر گرفته شود و این فرصت ها را شهدا با خون خود و انسان هایی نیز با خون دل خوردن به وجود آورده اند و برای آن هزینه های سنگینی شده است.


آیت الله کلانتری با بیان اینکه الگوی منحصر به فرد حکمرانی اسلامی از برکت پیروزی انقلاب به وجود آمده است، ادامه داد: لحظه لحظه انقلاب اسلامی فرصت است و ما به برکت خون شهدا و نظام مقدس اسلامی این فرصت ها را داریم و در قبال آن مسئول هستیم و باید مغتنم بشماریم.