حرم مطهر حضرت معصومه(س) 50 عنوان برنامه در دهه کرامت برگزار می کند
حرم مطهر حضرت معصومه(س) 50 عنوان برنامه در دهه کرامت برگزار مي کند
نماینده حرم مطهر حضرت معصومه(س) در ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور:

حرم مطهر حضرت معصومه(س) 50 عنوان برنامه در دهه کرامت برگزار می کند

حجت الاسلام مقدمي گفت: 50 عنوان برنامه براي اجرا در ايام دهه کرامت درنظر گرفته شده است و در حرم حضرت معصومه (س) به عنوان دومين حرم اهل بيت (ع) در ايران اسلامي اجرا مي شود.
شناسه خبر : 47117 تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۷:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان فارس، حجت الاسلام منصور مقدمی، امروز 20 اردیبهشت ماه در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور در شیراز ضمن تشریح برنامه های این حرم مطهر در ایام دهه کرامت، گفت: پویش بهترین دختر، همخوانی سرود با محوریت حضرت معصومه (س)، پویش فدای دخترم، فدای خواهرمريال با هدف تقویت پیوند خانوادگی با محوریت دختران و با تجلیل از خوبی های دختران و خواهران از زبان پدران اجرا خواهد شد.


 نماینده حرم مطهر حضرت معصومه (س) در ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور از اعزام خادمان حرم مطهر به نقاط مختلف کشور خبر داد و افزود: این برنامه با عنوان سفیران کریمه برگزار خواهد شد و شاهد اتفاق های تحول آفرین و تاثیرگذار خواهیم بود و به جاست که از استان فارس نیز درخواست هایی برای این برنامه انجام شود.


وی با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) در روز اول ماه ذیقعده خبر داد و گفت: در این روز تجمع دختران با شعار واحد «حضرت معصومه (س)؛ بهترین دختر دنیا» برگزار می شود.