تدارک ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در ایام عید غدیر
تدارک ويژه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس در ايام عيد غدير

تدارک ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در ایام عید غدیر

اصحاب و اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس با اجراي برنامه هاي ويژه عيد غدير، عشق و ارادت خود را به مولا علي (ع) به نمايش گذاشتند.
شناسه خبر : 49172 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، حسین امیدی در خصوص برنامه های عید سعید غدیر خم در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس گفت: برنامه هایی نظیر مراسم های جشن و سرور، ایستگاه های صلواتی، موکب های پذیرایی، توزیع بسته های کمک معیشتی و اطعام با غذای گرم برنامه ریزی شده است که با مشارکت مردم و خیرین در حال برگزاری است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس خاطرنشان کرد: این برنامه ها به صورت خودجوش و مردمی با همدلی و همراهی همه اصحاب مسجد و فعالان کانون های فرهنگی هنری، پایگاه های مقاومت بسیج و همچنین هیئت های مذهبی برگزار خواهد شد.


براساس این گزارش، مهدی عرشی، مدیر کانون فرهنگی هنری محبین اهل بیت (ع) شیراز از برگزاری جشن بزرگ عید غدیر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی امیر هنرور خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت هشت شب پنجشنبه 15 تیر در محل بلوار جدیدالاحداث طلوع برگزار می شود.


حسین پاشه، مدیر کانون فرهنگی هنری پیمان غدیر شهرستان جهرم از برگزاری مراسم جشن با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد خبر داد و گفت: این مراسم با همکاری ستاد برگزی عید غدیر ساعت هفت صبج جمعه 16 تیرماه همراه با زمزمه دعای ندبه و مداحی امیر کاتوزیان برگزار می شود و شرکت کنندگان میهمان خوان کرم آقا امیرالمومنین (ع) هستند.


حجت الاسلام اسلام نطاق، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد النبی (ص) شیراز نیز با اشاره به برگزاری جشن بزرگ عید غدیر گفت: این برنامه با نورافشانی، سرودخوانی، نقاشی، قصه گویی، برگزاری مسابقه های مهیج و اهدای جایزه برای کودکان همراه است و در روز های پنج شنبه 15 تیر و جمعه 16 تیر از ساعت 18 الی 21 در این مسجد برگزار خواهد شد.


احمدرضا ایزدی، مدیر کانون فرهنگی هنری طریق الشهداء مسجد حضرت ابوالفضل (ع) باباکوهی شیراز نیز از برگزاری مراسم عیدغدیر در محل میدان قائم (اطلسی) شیراز در روز پنجشنبه 15 تیر ماه از ساعت 19 الی 22 تیر ماه با اجرای برنامه هایی نظیر توزیع بادکنک، چهره آرایی کودکان و پذیرایی از عاشقان مولا علی (ع) خبر داد.


حامد شریفی، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید تحویلدار مسجد محمدی نیز ضمن اشاره به توزیع اطعم علوی در روز جمعه 16 تیرماه، برگزاری جشن بزرگ عید با سخنرانی حجت الاسلام رزمی نیا و مداحی ذاکرین اهل بیت (ع) همراه با اقامه نماز مغرب و عشا پنجشنبه 15 تیرماه و ایستگاه صلواتی در دو روز آینده را از برنامه های ویژه عید غدیر برشمرد.


سهراب خرمی، مدیر کانون فرهنگی هنری سروقامتان سروستان نیز گفت: مراسم جشن بزرگ دهه امامت و ولایت با سخنرانی حجت الاسلام رهنمای، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سروستان و مداحی هادی پرهیزکار همراه با برنامه های متنوع و شاد، نورافشانی و اهدای جوایز در انتهای کوچه سرو برگزار شد که با استقبال عموم همراه بود.


حجت الاسلام موسی عطایی، مدیر کانون فرهنگی هنری کریم اهل بیت (ع) ایزدخواست نیز از برگزاری ایستگاه شادی همراه با جشن بادبادکها برای کودکان و نوجوانان همزمان با دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: در قالب برنامه های شاد و مفرح بر آن شدیم تا عشق به مولا علی (ع) در دل کودکان و نوجوانان و خانواده ها بیش از پیش موج زند.
محمدحسین حیدری، مدیر کانون فرهنگی هنری طوبی مسجد صاحب الزمان (عج) روستای فتح آباد شهرستان خفر نیز از برپایی ایستگاه صلواتی و تبلیغ چهره به چهره عید غدیر همراه با توزیع شیرینی در این دیار که به دیار فاطمیون مشهور است، خبر داد.


حجت الاسلام محمدصادق غلامی، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد اعظم شیراز نیز از برپایی مراسم جشن و سرور با حضور حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری خبر داد و گفت: این مراسم جمعه 16 تیرماه همزمان با نماز مغرب و عشا و همراه با اجرای نمایش طنز، نورافشانی و فضای فرهنگی ویژه کودکان برگزار خواهد شد.


خاطرنشان می شود، این گزارش حاوی نمونه هایی از عشق و دلدادگی اصحاب و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به ساحت مقدس حضرت امیرمومنان (ع) در ایام عید غدیر است.