ارائه یک صد مورد خدمات اوقات فراغت تابستان به کانون های مساجد فارس
ارائه يک صد مورد خدمات اوقات فراغت تابستان به کانون هاي مساجد فارس
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس خبر داد:

ارائه یک صد مورد خدمات اوقات فراغت تابستان به کانون های مساجد فارس

حجت الاسلام اميدي با اشاره به ارائه يک صد مورد خدمات اوقات فراغت تابستان به کانون هاي فرهنگي هنري مساجد فارس، گفت: اين خدمات در قالب انعقاد تفاهم نامه با مراکز مختلف انجام مي شود.
شناسه خبر : 49390 تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی ضمن بیان این خبر، گفت: اجرای فعالیت های اوقات فراغت تابستان با توجه به تعطیلی مراکز آموزشی و فراغت دانش آموزان از جمه برنامه هایی است که به عنوان یک برنامه محوری در طول سال از سوی کانون های مساجد دنبال می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با تاکید بر اینکه برنامه های اوقات فراغت کانون ها به فصل تابستان منحصر نمی شود، افزود: در این راستا سعی شده است تا از طریق انعقاد تفاهم نامه و برگزاری جلسه های تعاملی با نهاد های دولتی و مراکز مختلف خصوصی بتوان از ظرفیت آنها برای اجرا برنامه ها استفاده کرد.


وی با اشاره به ارائه یکصد مورد خدمات اوقات فراغت تابستان به کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، خاطرنشان کرد: در قالب این خدمات، استفاده از استخر ها و سینما ها، بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی، کلاس های آموزشی، فضا های ورزشی و اردوگاهی و سایر خدماتی است که با ارائه تخفیف و یا به صورت رایگان هماهنگ شده است.


حجت الاسلام امیدی افزود: در خصوص اسکان اردو های برون استانی نیز در شهر مقدس مشهد پیش بینی های صورت گرفته است و شهر های اصفهان و ساری نیز خدمات اسکان را به کانون های مساجد ارائه می کنند. 


وی یادآور شد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس می توانند برای استفاده از این خدمات در ساعات اداری از طریق شماره تماس 07137253956 اطلاعات لازم را کسب و با حضور در ستاد استان نسبت به دریافت معرفی اقدام کنند.