نشست ستاد هماهنگی کانون های مساجد و بنیاد شهید استان فارس با هدف تولید سرود در حوزه ایثار و شهادت
نشست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد و بنياد شهيد استان فارس با هدف توليد سرود در حوزه ايثار و شهادت

نشست ستاد هماهنگی کانون های مساجد و بنیاد شهید استان فارس با هدف تولید سرود در حوزه ایثار و شهادت

نشست تبادل نظر و هم افزايي ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد و بنياد شهيد و امور ايثارگران استان فارس با هدف حمايت از آثار سرود با محوريت ايثار و شهادت و مضامين اين حوزه برگزار شد.
شناسه خبر : 49818 تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی در این نشست ضمن تاکید بر اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه های با محوریت ترویج فرهنگ ایثار شهادت و زنده نگه داشتن شهدا را همواره در صدر برنامه های خود دارند که در قالب برگزاری یادواره ها و دیدار با خانواده های شهدا برگزار می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: همچنین در مناسبت های مختلف از جمله ایام محرم و صفر نیز با برپایی یادمان ها و نمایشگاه های معرفی شهدا این امر ادامه دارد.


براساس این گزارش، مجتبی دینی، مدیر روابط عمومی و نبی الله زارعی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز در این نشست در خصوص حمایت از آثار فاخر گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری استان فارس اعلام همکاری کردند.


همچنین، مدیران کانون های فرهنگی هنری «وعده موعود» و «آیت الله شهید ربانی» شیراز و «شهدای روستای ولی عصر (عج)» شهرستان کوار نیز به عنوان مجری تولید سرود به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.