برپایی نمایشگاه کتاب عاشورایی همزمان با ماه محرم در کانون «منتظران ظهور» کازرون
برپايي نمايشگاه کتاب عاشورايي همزمان با ماه محرم در کانون «منتظران ظهور» کازرون

برپایی نمایشگاه کتاب عاشورایی همزمان با ماه محرم در کانون «منتظران ظهور» کازرون

شفيعي از برپايي نمايشگاه کتاب و محصولات فرهنگي همزمان با ماه محرم و ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان حضرت امام حسين (ع) به همت کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.
شناسه خبر : 50150 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، محمدجعفر شفيعي با اعلام این خبر گفت: نمايشگاه کتاب و محصولات فرهنگي عاشورايي همزمان با ماه محرم و ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان حضرت امام حسين (ع) به همت کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون برپا شد.


مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون افزود: کتاب‌هاي عرضه ‌شده در اين نمايشگاه با محوريت فرهنگ عاشورا و قيام سيدالشهدا (ع)، مذهبي، ديني، روانشناسي و اجتماعي و همچنين ارائه محصولات فرهنگي است که با تخفيف 20 تا 40 درصد به علاقه‌مندان عرضه خواهد شد.


وی هدف از برگزاري اين نمايشگاه فرهنگي در ماه محرم را اشاعه و ترويج مطالعه و کتابخواني، ارتقاء سطح فرهنگ کتاب‌خواني و مطالعه و آشنايي مردم به ويژه نوجوانان و جوانان با فرهنگ عاشورايي، زندگاني امام حسين (ع) و شخصيت ايشان و رشادت ها و دلاوري هايش و همچنين ترويج فرهنگ امر به معروف و نهي از منکر دانست.


شفيعي با بيان اينکه در اين نمايشگاه نزديک به يک هزار جلد کتاب به همراه انواع نرم‌افزارهاي مذهبي عرضه‌ مي شود، خاطر نشان کرد: اين نمايشگاه به مدت 15 روز برپاست و در صورت استقبال علاقه مندان زمان برپايي اين نمايشگاه تمديد خواهد شد.


وي یادآور شد: برگزاري نمايشگاه هاي کتاب و عرضه آن ها به علاقمندان مي‌تواند راه گشاي نهادينه کردن فرهنگ کتابخواني و به عنوان يار مهربان، دوست هميشگي انسان، يکي از راه هاي جذب مردم به سمت مطالعه باشد.