هیئت داوران مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در استان فارس معرفی شدند
هيئت داوران مرحله استاني مسابقات قرآني «مدهامّتان» در استان فارس معرفي شدند

هیئت داوران مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در استان فارس معرفی شدند

دبير اجرايي مرحله استاني شانزدهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامّتان» در فارس با اشاره به آغاز داوري آثار، هيئت داوران اين دوره از مسابقات را نيز معرفي کرد.
شناسه خبر : 50513 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، عطاءالله امیدواری با بیان این خبر گفت: بیش از 500 عضو از کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامّتان» شرکت کرده اند و بیشترین آمار شرکت کنندگان مربوط به رشته های مفاهیم و معارف اهل بیت (ع) است.


دبیر اجرایی مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در فارس افزود: مسابقات در رشته های حفظ جزء 30، مفاهیم و معارف اهل بیت (ع) از طریق بخش آزمون های سامانه بچه های مسجد به صورت آنلاین برگزار شده است و در سایر رشته ها داوری با حضور داوران برجسته انجام شد.


دستیار استاندار فارس در امور قرآنی تاکید کرد: از مجموع آثار دریافتی 40 اثر در بخش برادران و 40 اثر نیز در بخش خواهران به مرحله داوری آثار راه پیدا کردند.


مدیر کانون «شهیدان گل آرایش» مسجد آقابابا خان شیراز  یادآور شد: در انتخاب داوران سعی شد تا از مجرب ترین و حاذق ترین داوران که سابقه کشوری دارند، استفاده شود که به این منظور چهار داور از اساتید برجسته کشور در بخش برادران و سه داور مجرب نیز در بخش خواهران داوری آثار را بر عهده دارند.


امیدواری افزود: در بخش خواهران «زیبا زارع مویدی» در بخش های آداب، لحن و حسن حفظ، «سمیه غفاری» در بخش های صحت، قرائت و صوت، «سمیه فتحی» در بخش های وقف و ابتدا، صحت، فصاحت و تجوید به داوری آثار پرداختند.
وی ادامه داد: در بخش برادران «رضا کارگر» در بخش های صحت و فصاحت، تجوید، ـعباس رحم دار» در بخش های حسن حفظ، وقف و ابتدا، «علی اکبر ظفرآبادی» در بخش لحن و «عطاءالله امیدواری» در بخش های صحت، قرائت، آداب و صوت داوری آثار را انجام می دهند.


دبیر اجرایی مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در فارس تاکیدکرد: داوری آثار به میزبانی کانون فرهنگی هنری «شهیدان گل آرایش» مسجد آقابابا خان شیراز  صورت می گیرد.