ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس تکرار جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را محکوم کرد
ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد فارس تکرار جنايت تروريستي در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را محکوم کرد
با صدور پیامی صورت گرفت:

ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس تکرار جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را محکوم کرد

ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس در پي تکرار جنايت تروريستي در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، با صدور پيامي ضمن محکوم کردن اين حادثه غمبار، خواستار اشد مجازات براي مسببان اين عمل شنيع شد.
شناسه خبر : 50551 تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، در پی تکرار حادثه تروریستی در شامگاه 22 مرداد ماه، در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با صدور پیامی، ضمن تسلیت این حادثه غمبار، خواستار اشد مجازات برای مسببان این عمل شنیع شد.


در این پیام آمده است:


بسم رب الشهداء و الصدیقین


بار دیگر آستان مقدس فرزند امام هفتم (ع)؛ حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) مورد هجوم ددمنشانه یزیدیان زمان و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گشت و جنایتی رقم خورد که منجر به کشته و مجروح شدن جمعی از خادمان و زائران این آستان مقدس شد.


بی گمان این حرکت های شوم و غیرانسانی از سوی داعش و ایادی آن کور، بی نتیجه و محکوم است و این حرم مطهر همچنان و تا همیشه مامن، ملجا و پناهگاهی امن برای خسته دلان، دلسوختگان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خواهد بود.


ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس همراه و همگام با امت آزاده و محب اهل بیت (ع) ایران اسلامی ضمن محکوم کردن و اعلام انزجار از این اقدام تروریستی و تسلیت این حادثه غمبار، از درگاه خداوند متعال برای خادم شهید این حادثه علو درجات و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل دارد و خواستار اشد مجازات برای مسببان و عاملان این اقدام جنایتکارانه است.