مشارکت کانون فرهنگی هنری مسجد موسی بن جعفر (ع) مرودشت در برپایی موکب مردمی سیدالشهداء (ع)
مشارکت کانون فرهنگي هنري مسجد موسي بن جعفر (ع) مرودشت در برپايي موکب مردمي سيدالشهداء (ع)
در پیاده روی اربعین صورت می گیرد:

مشارکت کانون فرهنگی هنری مسجد موسی بن جعفر (ع) مرودشت در برپایی موکب مردمی سیدالشهداء (ع)

مدير کانون فرهنگي هنري مسجد موسي بن جعفر (ع) مرودشت از مشارکت اين کانون در موکب سيدالشهداء (ع) خبر داد و گفت: اين موکب مردمي در عمود 1124 آماده خدمت رساني به زائران حسيني است.
شناسه خبر : 50670 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۳۷

حجت الاسلام والمسلمین محمد آقارضی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، گفت: موکب سیدالشهداء (ع) شهرستان مرودشت با همکاری اهالی مساجد و مردم مومن و عاشق اهل بیت (ع) در عمود 1124 آماده خدمت رسانی به زائران حسینی است. 


مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد موسی بن جعفر (ع) شهرستان مرودشت از مشارکت این کانون در برپایی موکب سیدالشهداء (ع) خبر داد و افزود: این موکب به مدت 12 روز برپاست و خدمات مختلفی را ارائه خواهد کرد.


وی با اشاره به انواع خدمات این موکب، اظهار داشت: خدماتی از جمله خیاطی، اسکان و پذیرایی سه وعده در این موکب ارائه می شود ضمن اینکه توزیع چای، شربت، دمنوش، فالوده و آب معدنی نیز پیش بینی شده است.


حجت الاسلام والمسلمین آقارضی همچنین خاطرنشان کرد: در موکب سیدالشهداء (ع) مرودشت فعالیت های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است که برپایی نماز های جماعت در اول وقت، قرائت زیارت عاشورا و مداحی و عزاداری اربعین نیز از جمله برنامه هاست.