مساجد، سنگر قوی مقابله با دشمن در انحرافات ذهنی جوانان هستند
مساجد، سنگر قوي مقابله با دشمن در انحرافات ذهني جوانان هستند
استاندار فارس تاکید کرد:

مساجد، سنگر قوی مقابله با دشمن در انحرافات ذهنی جوانان هستند

ايمانيه در اجلاسيه بين المللي روز جهاني مسجد در استان فارس با اشاره به فعاليت‌ هاي کانون هاي فرهنگي مساجد، تاکيد کرد: يکي از سنگر‌هاي قوي مقابله با دشمن در انحرافات ذهني جوانان قطعا مساجد است.
شناسه خبر : 50733 تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، محمد هادی ایمانیه امروز 30 مرداد ماه در اجلاسیه بین المللی روز جهانی مسجد در استان فارس که در مسجد جامع شهدای شیراز برگزار شده بود، گفت: در ایام دفاع مقدس مساجد کانون فعالیت‌های کمک به جبهه و اعزام به جبهه‌ها شد و در ایامی همچون ایام کرونا هم مساجد کانون کمک‌های مردمی شد.


وی با اشاره به فعالیت‌ های کانون های فرهنگی مساجد در این روز ها، تاکید کرد: یکی از سنگر‌های قوی مقابله با دشمن در انحرافات ذهنی جوانان قطعا مساجد است.


استاندار فارس همچنین گفت: ما موظفیم که هم در بحث سخت‌افزاری از قبیل ساخت و ساز بنا و بهسازی ابنیه مساجد و هم در بحث نرم‌افزاری مساجد را حمایت کنیم و تصمیماتی از جمله موقوفات عمران مساجد در استان در دست پیگیری است که به زودی به نتیجه می‌رسد.


ایمانیه با اشاره به اینکه بسیاری از مساجد به خصوص در روستا‌ها فاقد خانه عالم هستند، از کمکی توسط وزیر نفت برای ساخت خانه عالم خبر داد و افزود: با شهرداری‌ها هم هماهنگ شده که خانه عالم بدون مجوز‌های معمول شهرداری ساخته شود تا در کمترین مکان به نتیجه برسد.


لازم به ذکر است؛ اجلاسیه بین المللی روز جهانی مسجد در شیراز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری از رهبران جبهه مقاومت اسلامی عراق، آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان، محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس، مدیران کل نهاد های فرهنگی و اجرایی، اصحاب و ارکان مساجد از سراسر استان برگزار شد.