فعال نگه داشتن مساجد زمینه تشکیل لشکر برای آزادسازی قدس است
فعال نگه داشتن مساجد زمينه تشکيل لشکر براي آزادسازي قدس است
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز:

فعال نگه داشتن مساجد زمینه تشکیل لشکر برای آزادسازی قدس است

آيت الله دژکام در اجلاسيه بين المللي روز جهاني قدس از به آتش کشيدن مسجدالاقصي به دست صهيونيست ها به عنوان داغي بر دل مسلمانان ياد و تاکيد کرد: فعال نگه داشتن و پررونق کردن مساجد زمينه تشکيل لشکر براي آزادسازي قدس است.
شناسه خبر : 50741 تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۲۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، آیت الله لطف الله دژکام امروز 30مرداد ماه در اجلاسیه بین المللی روز جهانی مسجد در استان فارس که با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، در مسجد جامع شهدای شیراز برگزار شد، گفت: نامگذاری روز جهانی مساجد در تقویم جمهوری اسلامی، یادآور جنایتی است که به دست صهیونیست ‌ها در مسجدالاقصی رخ داد و قبله اول مسلمین در آتش سوخت و این داغ برای همیشه در دل مسلمین تازه است.
آیت الله لطف الله دژکام با اشاره به سوره مبارکه توبه، تصریح کرد: کسانی مساجد را آباد می‌کنند که به خدا بر روز قیامت ایمان داشته باشند، مسجد ساختن و مسجد آباد کردن، کار مومنان است.


امام جمعه شیراز با اشاره به آیه ۱۱۴ سوره مبارکه بقره، خاطرنشان کرد: کسانی که تلاش دارند تا مسجد به عنوان محل ذکر خداوند را تخریب کنند، جزء ظالم ترین ظالمان هستند.


وی با تحسین فعالیت های جبهه مقاومت اسلامی، اظهار داشت: جریان مقاومت اسلامی امروز فریادش را بر سر مسلمانان جهان برآورده که چرا نشسته ‌اید وقتی مسجدالاقصی در دست صهیونیست ‌ها رو به تخریب است.


نماینده ولی ‌فقیه در فارس با اشاره به وجود پنج هزار مسجد در این استان، فعال نگه داشتن و پررونق کردن آنها را زمینه تشکیل لشکر آزادسازی قدس دانست. 


لازم به ذکر است؛ اجلاسیه بین المللی روز جهانی مسجد در شیراز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری از رهبران جبهه مقاومت اسلامی عراق، آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان، محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس، مدیران کل نهاد های فرهنگی و اجرایی، اصحاب و ارکان مساجد از سراسر استان برگزار شد.