همکاری اعضای کانون شهدای مدافع حرم در موکب مسجد امام جعفر صادق (ع)
همکاري اعضاي کانون شهداي مدافع حرم در موکب مسجد امام جعفر صادق (ع)

همکاری اعضای کانون شهدای مدافع حرم در موکب مسجد امام جعفر صادق (ع)

مسئول موکب مسجد امام جعفر صادق (ع) شيراز در کربلا با اشاره به همکاري اعضاي کانون شهداي مدافع حرم اين مسجد، گفت: اين موکب با استقرار ماشين هاي لباسشويي در شارع الروضتين آماده خدمات رساني به زائران اربعين حسيني است.
شناسه خبر : 50917 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۵۸

احمدرضا استادی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، گفت: این موکب از سال 1395 فعالیت خود را در مراسم عظیم پیاده روی اربعین حسینی آغاز کرده است و هدف از برپایی این موکب خدمت به زوار امام حسین (ع) در ایام اربعین است که ان شاء الله این عشق و دلدادگی مشمول عنایت خدا و اهل بیت (ع) شود.


مسئول موکب مسجد امام جعفر صادق (ع) شیراز در کربلا تاکید کرد: در طول پیاده روی اربعین حسینی بسیاری از افراد از جمله اعضای موکب که از جوانان کانون نیز هستند، حدود 10 روز پشت سرهم به زائران خدمت رسانی می کنند.


عضو هیئت امنای کانون فرهنگی هنری «شهدای مدافع حرم» شیراز با اشاره به خدمات موکب مسجد امام جعفر صادق (ع) شیراز در کربلای معلی، گفت: خدماتی نظیر شستن لباس های زائران حسینی با استقرار ماشین های لباسشویی، پذیرایی شربت و چای، اقامه نماز جماعت همراه با نوحه خوانی و سینه زنی در این موکب به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد شد.


استادی افزود: این موکب در کربلای معلی به نشانی باب الشهداء، شارع الشهداء، شارع الروضتین، روبروی هتل البیارق، جنب مجتمع عتبیه العباسیه برپاست.

 

رئیس هیئت امنای مسجد امام جعفر صادق (ع) شیراز ادامه داد: تمامی هزینه های این موکب از طریق خیرین تامین می شود و به امر لباسشویی زائران حسینی می پردازد و در کنار آن پذیرایی نیز انجام می شود.