ابراز همدردی اصحاب مساجد فارس در پی درگذشت فرزند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز
ابراز همدردي اصحاب مساجد فارس در پي درگذشت فرزند نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شيراز

ابراز همدردی اصحاب مساجد فارس در پی درگذشت فرزند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز

در پي درگذشت فرزند حضرت آيت الله دژکام، ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري و مرکز رسيدگي به امور مساجد فارس با صدور پيام تسليت مشترک مراتب همدردي اصحاب مساجد استان را ابراز داشتند.
شناسه خبر : 50955 تاریخ انتشار : ۸ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری و مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس در پی درگذشت صبیه مکرمه آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز با صدور پیام تسلیت مشترک مراتب همدردی اصحاب مساجد استان را ابراز داشتند.

 
 در این پیام تسلیت مشترک خطاب به آیت الله دژکام آمده است:


كُلُّ نَفۡس ذَآئِقَةُ ٱلۡمَوۡتِۖ ثُمَّ إِلَيۡنَا تُرۡجَعُونَ
خبر درگذشت صبیه مکرمه حضرتعالی پس از تحمل سال ها درد و رنج موجبات تالم و تاثر اصحاب و اهالی مساجد را فراهم کرد. مصیبت سوگ فرزند صبری عظیم می‌خواهد حال آنکه برای مردان خدا که در برابر اراده و مشیت پروردگار سر تعظیم فرود می آورند، مایه رسیدن به قرب الهی است. 
بدینوسیله مراتب تسلیت و ابراز همدردی ائمه جماعات، اصحاب، ارکان، مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری و اهالی مساجد استان فارس را در این غم جانکاه حضور انور حضرتعالی تقدیم داشته و صبر جمیل و اجر جزیل را از درگاه ایزد متعال مسئلت داریم. 
امید آنکه در سایه رحمت الهی، همزمانی این غم جانسوز با ایام اربعین حسینی و عزای آل الله و اهل بیت (علیهم السلام) تسکینی بر دل داغدار حضرتعالی، بیت مکرم و همچنین آرامش و آسایش برای آن عزیز سفرکرده باشد.