30 کانون از استان فارس به مرحله کشوری چهارمین رویداد ملی فهما راه یافتند
30 کانون از استان فارس به مرحله کشوري چهارمين رويداد ملي فهما راه يافتند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس خبر داد:

30 کانون از استان فارس به مرحله کشوری چهارمین رویداد ملی فهما راه یافتند

حجت الاسلام اميدي از راهيابي 30 کانون فرهنگي هنري از مساجد استان فارس به مرحله کشوري چهارمين رويداد ملي فهما خبر داد.
شناسه خبر : 51953 تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۱

حجت الاسلام حسین امیدی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس گفت: چهارمین رویداد ملی فهما با ثبت آثار در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و 12 رواق شامل نور، دانش، رسانه، همدلی، کتاب، ترنج، سرود، فیلم، نمایش، قلم، فناوری و کارآفرینی برگزار شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس افزود: در این رویداد هر کانون فرهنگي هنري براي رقابت با ساير کانون‌ ها پس از انتخاب سه رواق، فعاليت هاي مربوط به هر رواق را در سامانه بچه های مسجد ثبت کرد که بر اساس بيشترين امتياز يکي از سه رواق مورد ارزيابي قرار گرفت.


وی خاطرنشان کرد: پس از اعلام فهرست منتخبین رواق ها از سوی ستاد کانون های مساجد کشور داوری بر اساس امتيازات کسب شده و ظرفيت‌ هاي ميداني در رواق‌هاي 12 گانه و طرح «مسجد، کانون نشاط»  توسط کارشناسان استانی صورت گرفت و برگزیدگان برای رقابت در مرحله کشوری معرفی شدند.


حجت الاسلام امیدی از راهیابی 30 کانون فرهنگی هنری از مساجد استان فارس به مرحله کشوری چهارمین رویداد ملی فهما خبر داد و گفت: این کانون ها باید در فرصت اعلام شده مستندات خود را برای رقابت در مرحله کشوری در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.