رهنمود های رهبری در 19 مهرماه سال 1391 نقشه راه و نصب العین فعالیت های فرهنگی مساجد است
رهنمود هاي رهبري در 19 مهرماه سال 1391 نقشه راه و نصب العين فعاليت هاي فرهنگي مساجد است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس تاکید کرد:

رهنمود های رهبری در 19 مهرماه سال 1391 نقشه راه و نصب العین فعالیت های فرهنگی مساجد است

حجت الاسلام اميدي گفت: رهنمود هاي مقام معظم رهبري در 19 مهر سال 1391 نقشه راه و نصب العين فعاليت هاي فرهنگي مساجد و به ويژه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد است.
شناسه خبر : 52242 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۱

حجت الاسلام حسین امیدی همزمان با فرارسیدن 19 مهرماه؛ سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: مقام معظم رهبری 19 مهر سال 1391 در توصیه های ارزشمند خود در جمع روحانیون خراسان شمال فرمودند که: «من سفارش می کنم کانون های فرهنگی و هنری مساجد را فراموش نکنید» که این سخنان ارزشمند نقشه راه و نصب العین فعالیت های فرهنگی مساجد است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: این رهنمود ها موجب افزایش تعامل و همدلی بین اصحاب مسجد شده است چرا که در مساجد نهاد های مردمی مختلف فعالیت می کنند که اهدافی مثل احیای کارکرد های مساجد و عمران معنوی خانه های خدا را دنبال می کنند.


وی تاکید کرد: در واقع خطاب سخن رهبری در بیانات 19 مهر به همه فعالان فرهنگی مساجد است و امروز بیش از 26 هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد کشور همچون نهالی است که به درخت تنومندی تبدیل شده است که می تواند بازوی اجرایی برنامه های مردمی باشد.


حجت الاسلام امیدی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب در سخنان سال 1391 خود بر این نکته تاکید داشته اند که برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد موثر باشند، خاطرنشان کرد: برای جذب نوجوان و جوان امروز باید به نکات اشاره شده رهبری در این سخنان بسیار توجه کرد زیرا مولفه هایی از جمله مدارا کردن، مجهز شدن به سلاح علم، سماحت و نیاز سنجی که توسط معظم له بیان شده است، می تواند برای جذب جوانان موثر باشد.