لزوم توجه به فعالیت بانوان در مساجد/راه اندازی 63 باب کانون ویژه خواهران در مساجد فارس
لزوم توجه به فعاليت بانوان در مساجد/راه اندازي 63 باب کانون ويژه خواهران در مساجد فارس
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس:

لزوم توجه به فعالیت بانوان در مساجد/راه اندازی 63 باب کانون ویژه خواهران در مساجد فارس

حجت الاسلام اميدي با تاکيد بر لزوم توجه به فعاليت بانوان در مساجد، از راه اندازي 63 باب کانون فرهنگي هنري ويژه خواهران در مساجد استان فارس خبر داد.
شناسه خبر : 52656 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۵۷

حجت الاسلام حسین امیدی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: بانوان در مساجد و به ویژه کانون های فرهنگی هنری، فعالیت های متنوعی را در زمینه های مختلف اجرا می کنند که توجه به این فعالیت ها و برنامه ها لازم و ضروری است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در ادامه خاطرنشان کرد: این امر زمینه را برای تاسیس و راه اندازی کانون های ویژه خواهران فراهم کرده است که در این راستا در مرحله نخست 63 باب کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در مساجد فارس در کنار کانون های برادران تاسیس خواهد شد.


وی ساماندهی فعالیت های خواهران را از دیگر اهداف راه اندازی کانون های ویژه خواهران برشمرد و تاکید کرد: سرانه جدید التاسیس کانون ویژه خواهران مانند کانون های عمومی پرداخت خواهد شد و با توجه به سهمیه محدود اولویت با کانون هایی است که زودتر اقدام کنند.


حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه 36 باب از سهمیه اختصاص داده شده از سوی تهران تاکنون محقق شده است، درخواست کرد: مدیران و بانوان عضو کانون های مساجد که تمایل به راه اندازی کانون ویژه خواهران دارند، برای ثبت درخواست خود به سامانه بچه های مسجد مراجعه کنند.


وی ادامه داد: برای کسب اطلاعات بیشتر، شرایط تاسیس و فرم درخواست توسط حوزه ثبت و ساماندهی از طریق لینک B2n.ir/s32742 در دسترس قرار داده شده است و شماره 09372909480 از طریق روابط عمومی ستاد استان در پیام رسان ایتا آماده پاسخگویی و دریافت مدارک برای ثبت خواهد بود.