دوره آموزشی مدیران کانون های مساجد و مربیان دانش آموزی مسجدی استان فارس برگزار می شود
دوره آموزشي مديران کانون هاي مساجد و مربيان دانش آموزي مسجدي استان فارس برگزار مي شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس خبر داد:

دوره آموزشی مدیران کانون های مساجد و مربیان دانش آموزی مسجدی استان فارس برگزار می شود

حجت الاسلام اميدي از برگزاري دوره آموزشي مديران کانون هاي مساجد و مربيان دانش آموزي مسجدي استان فارس خبر داد و گفت: اين دوره آموزشي توانمندسازي فردا پنجشنبه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار مي شود.
شناسه خبر : 52807 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۲

حجت الاسلام حسین امیدی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: دوره آموزشی توانمندسازی مدیران کانون های مساجد و مربیان دانش آموزی مسجدی استان فارس فردا پنجشنبه 18 آبانماه جاری از ساعت 14 در سالن ولایت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اهداف برگزاری این دوره، خاطرنشان کرد: لزوم ارتقای سطح توانمندی مدیران کانون های مساجد از این سو که با نوجوانان و جوانان در ارتباط هستند، ملموس و محسوس است که در این راستا سعی شد که با حضور استادی مجرب این امر تحقق پیدا کند.


وی به سرفصل های آموزشی این دوره نیز اشاره کرد و گفت: راهکارهای جذب مخاطب نوجوان به مسجد، روش های تثبیت حضور مخاطب در مسجد، مهارت های ارتباط گیری و حل مسئله، ارائه الگوی امامت مسجد و سبک زندگی اسلامی در این دوره آموزشی با حضور حجت الاسلام والمسلمین صالح پرور از مشهد مقدس تدریس خواهد شد.


حجت الاسلام امیدی از اعطای گواهی حضور به شرکت کنندگان در این دوره خبر داد و از همکاری تولیت و خادمان آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در برگزاری دوره قدردانی کرد.