تجلیل از مسئول و کتابداران کتابخانه کانون سربازان ولایت در محله سهل آباد شیراز
تجليل از مسئول و کتابداران کتابخانه کانون سربازان ولايت در محله سهل آباد شيراز
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفت:

تجلیل از مسئول و کتابداران کتابخانه کانون سربازان ولایت در محله سهل آباد شیراز

کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس همزمان با هفته کتاب و کتابخواني با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) سهل آباد شيراز ضمن بازديد از کتابخانه، از کتابداران نيز تقدير کردند.
شناسه خبر : 53058 تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، امروز سه شنبه (30 آبان ماه) در آخرین روز از هفته کتاب و کتابخوانی، کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با حضور در کانون فرهنگی هنری سربازان ولایت مسجد صاحب الزمان (عج) سهل آباد شیراز از فعالیت های کتابخانه این مسجد بازدید کردند.


این گزارش می افزاید: در این بازدید محمدجعفر مهدویان پور، مسئول کتابخانه مسجد صاحب الزمان (عج) محله سهل آباد شیراز ضمن تشریح فعالیت های صورت گرفته، گفت: کتابخانه در 2 بخش عمومی و تخصصی با موضوع مهدویت فعالیت دارد و نمایشگاه دائمی آثار شهدا نیز در محل کتابخانه برپاست.


براساس این گزارش، در جریان این بازدید از فعالیت های زهرا و فاطمه میرزایی، سعید فرخی و صمد زارع به عنوان کتابداران این کتابخانه تجلیل به عمل آمد.


لازم به ذکر است، کانون فرهنگی هنری سربازان ولایت در منطقه کم برخورداری از شیراز واقع شده است که با اجرای برنامه های مختلف از جمله کلاس های آموزشی، ورزشی در رشته های تنیس روی میز و فوتبال دستی توانسته است در جذب نوجوانان منطقه موفق عمل کند.