کتابخانه کانون شهید فراحی در مسجد جامع شهرک امام حسین (ع) شیراز بازدید شد
کتابخانه کانون شهيد فراحي در مسجد جامع شهرک امام حسين (ع) شيراز بازديد شد
در راستای اجرای برنامه های ویژه هفته کتاب صورت گرفت:

کتابخانه کانون شهید فراحی در مسجد جامع شهرک امام حسین (ع) شیراز بازدید شد

کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس در راستاي اجراي برنامه هاي ويژه هفته کتاب از کتابخانه کانون شهيد فراحي در مسجد جامع شهرک امام حسين (ع) شيراز بازديد کردند.
شناسه خبر : 53079 تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، امروز چهارشنبه (اول آذرماه) در راستای اجرای برنامه های ویژه هفته کتاب و کتابخوانی، کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با حضور در مسجد جامع شهرک امام حسین (ع) شیراز از کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهید محمدعلی فراحی بازدید کردند.


براساس این گزارش، زهرا قاسمی نژاد، مسئول کانون و کتابخانه شهید محمدعلی فراحی به تشریح فعالیت ها پرداخت و گفت: کتابخانه در روزهای یکشنبه ویژه خواهران فعالیت دارد و برادران می توانند در بقیه ایام از آن استفاده کنند.


وی با اشاره به اینکه تعداد یکهزار و 500 جلد کتاب برای استفاده اعضا در کتابخانه موجود است، افزود» حدود 80 عضو در طول سال از کتابخانه استفاده می کنند و برای دانش آموزان نیز طرح «سه میم» که مخفف مسجد، مدرسه و منزل است، اجرا می شود.


این گزارش می افزاید: در این بازدید از زهرا قاسمی نژاد، مسئول و رخساره نوروزی به عنوان کتابدار کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهید محمدعلی فراحی مسجد جامع شهرک امام حسین (ع) شیراز تقدیر شد.