ضرورت توجه به طرح های کانون های مساجد در حوزه خانواده
ضرورت توجه به طرح هاي کانون هاي مساجد در حوزه خانواده

ضرورت توجه به طرح های کانون های مساجد در حوزه خانواده

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد فارس گفت: بسياري از کانون هاي مساجد در اقصي نقاط استان برنامه هاي ويژه اي در حوزه خانواده با محوريت مسجد اجرا مي کنند که نيازمند توجه است.
شناسه خبر : 53169 تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، حجت الاسلام حسین امیدی امروز یکشنبه (5 آذرماه) در دیدار با مهدی مومن زاده، سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس ضمن تشریح فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در حوزه خانواده، لزوم و ضرورت توجه به این فعالیت ها با محوریت مسجد را یادآور شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد در اقصی نقاط استان فارس برنامه های ویژه ای در حوزه خانواده با محوریت مسجد اجرا می کنند که نیازمند توجه است. 


وی افزود: با اختصاص اعتبار به طرح های خانواده محور و بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های کانون های مساجد در اجرای طرح ها، می توان اثربخشی طرح ها را مشاهده و همچنین ارزیابی کرد.


لازم به ذکر است: در این دیدار در خصوص راهکارهای حمایت از طرح های حوزه خانواده و آسیب های اجتماعی با محوریت مساجد بحث و تبادل نظر شد.