فعالیت خواهران در مساجد یکی از کلیدی ترین نقاط موثر در شبکه سازی فرهنگی است
فعاليت خواهران در مساجد يکي از کليدي ترين نقاط موثر در شبکه سازي فرهنگي است
سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس تاکید کرد:

فعالیت خواهران در مساجد یکی از کلیدی ترین نقاط موثر در شبکه سازی فرهنگی است

مومن زاده در جمع مديران کانون هاي تخصصي خواهران استان فارس با اشاره به ضرورت انسجام بخشي به فعاليت هاي بانوان در مساجد، گفت: فعاليت خواهران در مساجد يکي از کليدي ترين نقاط موثر در شبکه سازي فرهنگي است.
شناسه خبر : 53254 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، مهدی مومن زاده امروز چهارشنبه (8 آذرماه) در همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران استان فارس گفت: یکی از الزامات دوران فرهنگی امروز در مسیر گام دوم انقلاب، شبکه سازی و جبهه سازی در مسیر تمدن سازی اسلامی ایرانی است.


سرپرست دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس تاکید کرد: ما از هر ظرفیتی درمنطقه، محله و مسجد باید نقطه شروع این شبکه سازی و در مسیر پیشرفت آن، جبهه سازی را فراهم کنیم و قطعا فعالیت و کنشگری خواهران در مساجد یکی از کلیدی ترین نقاط موثر در شبکه سازی فرهنگی است.


این استاد دانشگاه افزود: اگر ما بتوانیم کانونهای تخصصی خواهران را به شکل هدفمند، تخصصی و مبتنی برمسئله محوری در سطح کشور شکل دهیم، مسائل محله محور و مسجد محور مورد بررسی قرارمی گیرند و در مسیر حل آن می توان همه ظرفیت های شهر و استان را فعال کرد.


 وی در ادامه در خصوص تبیین نقش و جایگاه زن در تحقق تمدن نوین اسلامی، احیای گفتمان نظام زن و خانواده از منظر مقام معظم رهبری و نقش زن در مسئله یابی و حل مسائل و مشکلات و الزامات آن به تدریس پرداخت.


همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران فارس پیش از ظهر امروز در محل سالن اجتماعات نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد.