میزبانی کانون های مساجد استان فارس از شهدای گمنام و یادواره های شهدا
ميزباني کانون هاي مساجد استان فارس از شهداي گمنام و يادواره هاي شهدا
همزمان با ایام فاطمیه صورت می گیرد:

میزبانی کانون های مساجد استان فارس از شهدای گمنام و یادواره های شهدا

همزمان با ايام سوگواري حضرت فاطمه زهرا (س) کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس ميزبان شهداي گمنام و برگزاري يادواره هاي شهدا هستند.
شناسه خبر : 53670 تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۳

به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، «مسعود صاف نیت» گفت: امروز سه شنبه 21 آذرماه همزمان با ایام فاطمیه مسجد آقالر شیراز افتخار میزبانی از شهدای گمنام را دارد. 


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید منصور خادم صادق شیراز افزود: این برنامه پس از نمازمغرب و عشاء و از ساعت 18 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد که از عموم ارادتمندان حضرت زهرا (س) دعوت می شود که در این مراسم معنوی شرکت کنند. 


وی خاطرنشان کرد: این برنامه با محوریت مسجد آقالر و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی شهید منصور خادم صادق، حوزه یک حضرت قمربنی هاشم (ع)، حوزه سه حضرت رقیه (س) و ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز تدارک دیده شده است.


براساس این گزارش، «روح الله ستوده»، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید نصرالله اسعدی روستای تادوان شهرستان خفر نیز گفت: به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم پرفیض دعای ندبه و مراسم استقبال از شهید گمنام جمعه ۲۴آذرماه از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح در حسینیه اعظم روستای تادوان شهرستان خفر برگزار خواهد شد.


همچنین «جواد شعبانی شیرازی نژاد» نیز از برگزاری چهارمین یادواره شهدای مسجد حضرت اباالفضل (ع) شیراز خبر داد و گفت: این مراسم در ایام فاطمیه چهارشنبه 22 آذرماه همزمان با نماز مغرب و عشاء با سخنرانی آیت الله ملک حسینی از نمایندگان مجلس خبرگان و با حضور مسئولین شهر شیراز برگزار خواهد شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بازیار شیراز تاکید کرد: کانون فرهنگی هنری شهید بازیار، پایگاه های مقاومت بسیج شهيد رستم گوشه نشین و شهيد اصغر عدالت در برگزاری این یادواره همکاری دارند.


این گزارش می افزاید: «محمدجواد فرمانی» نیز با اشاره به برگزاری یادواره 19 شهید ولایتمدار محله سلطان آباد و شهدای مدافع حرم شیراز، گفت: این مراسم در قالب برنامه میهمانی لاله های زهرایی همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) جمعه 22 آذرماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد شهدا و بنای مقدس فاطمیه برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سلطان آباد شیراز ادامه داد: این مراسم با بزرگداشت شهید سید کاظم بهشتی مهر (خاتونکی) و وداع با پیکر یکی از شهدای گمنام همراه است و سخنران این مراسم نیز سردار ظهراب قنبری، فرمانده لشکر پیاده عملیاتی 19 فجر استان فارس خواهد بود.


همچنین، «محمدرضا خاتونکی» نیز از برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) به همراه ویژه برنامه استقبال از شهدای گمنام خبر داد و گفت: مراسم سوگواری همراه با سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت (ع) به مدت سه شب از 24 تا 26 آذرماه در حسینیه سیدالشهداء(ع) روستای خاتونک برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری رهروان شهدای قره باغ افزود: در برگزاری این برنامه پایگاه مقاومت شهید کاظم احمدی، کانون فرهنگی هنری رهروان شهدای قره باغ و پایگاه مقاومت ریحانه النبی (س) خواهران همکاری کرده اند.