اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» با رویکرد ترویج فرهنگ قرآنی در کانون «منتظران ظهور» کازرون
اجراي طرح «مسجد، پايگاه قرآن» با رويکرد ترويج فرهنگ قرآني در کانون «منتظران ظهور» کازرون

اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» با رویکرد ترویج فرهنگ قرآنی در کانون «منتظران ظهور» کازرون

شفيعي گفت: طرح «مسجد، پايگاه قرآن» با رويکرد ترويج فرهنگ قرآني به صورت منظم و مستمر به همت کانون فرهنگي هنري منتظران ظهور کازرون در مسجد الزهرا (س) برگزار مي شود.
شناسه خبر : 59257 تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

به گزارش روابط عمومي ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگي هنري مساجد استان فارس، «محمدجعفر شفيعي» با اشاره به اهميت توجه به ظرفيت قرآني کانون هاي فرهنگي هنري مساجد اظهار داشت: اجراي طرح «مسجد، پايگاه قرآن» با رويکرد بسط و گسترش فرهنگ قرآني در کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون در حال اجرا است.


مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون افزود: توجه به آموزش قرآن کريم، مفاهيم قرآني، حفظ قرآن، ترتيل، توانمندسازي قرآني از جمله برنامه ها و رويکرد اين طرح است.


وی با اشاره به اهميت تقويت و توسعه فعاليت هاي قرآني در عرصه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خاطر نشان کرد: ترويج و گسترش فرهنگ قرآني با همراهي امام جماعت و فعالان کانون فراهم مي شود.


شفيعي تصريح کرد: يکي از مهم ترين فعاليت کانون توجه به جايگاه قرآن کريم و قرائت آن است که به منظور توجه به اين مهم طرح پايگاه قرآني مساجد اجرا مي شود.


اين فعال فرهنگي با اشاره به منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در خصوص تبديل مساجد به پايگاه‌ هاي قرآني يادآور شد: طرح «مسجد، پايگاه قرآن»، به عنوان يک طرح جامع و کاربردي، با شناسايي، تربيت و توانمندسازي قاريان جوان و نوجوان در افزايش نقش مساجد در ترويج فرهنگ قرآني بسيار مفيد و مؤثر خواهد بود.


وي در پايان گفت: اجراي اين طرح باعث رونق فعاليت‌هاي قرآني در مساجد و مشارکت فعالانه اعضاي کانون در اجراي آن شده است.