مادر قرآنی کانون شهیدان گل آرایش مسجد آقابابا خان شیراز تجلیل شد
مادر قرآني کانون شهيدان گل آرايش مسجد آقابابا خان شيراز تجليل شد
با حضور دستیار ویژه استاندار فارس در امور قرآنی صورت گرفت:

مادر قرآنی کانون شهیدان گل آرایش مسجد آقابابا خان شیراز تجلیل شد

در راستاي اجراي طرح ملي «لشکر فرشته ها» که به منظور شناسايي و تجليل از خانواده ‌هاي قرآني در حال اجراست، «فرشته محيط»، مادر قرآني کانون شهيدان گل آرايش مسجد آقابابا خان شيراز تجليل شد.
شناسه خبر : 59676 تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۲

به گزارش روابط عمومي ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگي هنري مساجد استان فارس، طی مراسمی در راستای اجرای طرح ملی «لشکر فرشته ها» که به منظور شناسایی و تجلیل از خانواده ‌های قرآنی در حال اجراست، با حضور«عطاءالله امیدواری»، دستیار ویژه استاندار فارس در امور قرآنی به همت کانون فرهنگی هنری شهیدان گل آرایش مسجد آقاباباخان شیراز و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس از «فرشته محیط»، مادر قرآنی کانون شهیدان گل آرایش مسجد آقابابا خان شیراز تجلیل شد.


براساس این گزارش، این مراسم به میزبانی مسجد توکلی شیراز برگزار شد و با تلاوت مجلسی «عطاءالله امیدواری» که مدیر مسئولی کانون فرهنگی هنری شهیدان گل آرایش نیز بر عهده دارد، همراه بود، حجت الاسلام مظفری، مسئول قرآنی حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع) شیراز و  حجت الاسلام علوی، امام جماعت مسجد و از پیشکسوتان علوم دینی و قرآنی همراه بود.


این گزارش می افزاید: «فرشته محیط» دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم تربیتی گرایش مدیریت آموزشی، هشت سال سابقه آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن به سبک استاد محسنی (دوره یکساله) همراه با قصه و داستان را در کارنامه فعالیت قرآنی خود دارد و تاکنون برای بیش از ۵۰۰ قرآن آموزان ایشان گواهی روخوانی و روانخوانی صادر شده است.


وی همچنین دارای چندین گواهی مهارت های تدریس و آموزش قرآن ویژه کودکان و نوجوانان بوده و همسر ایشان «سید فخرالدین فرجی» نیز از مفاخر قرآنی استان فارس و شیراز است.


همچنین فرشته محیط دارای سه اولاد است که 2 دختر ایشان به نام های زهرا سادات فرجی ۹ ساله حافظ کل قرآن کریم و فاطمه سادات فرجی هفت ساله حافظ ۱۰جزء قرآن کریم هستند که مقام های متعددی در مسابقات و جشنواره های قرآنی به خود اختصاص داده اند.