خانواده قرآنی کانون فرهنگی هنری نورالزهرا (س) شیراز تجلیل شد
خانواده قرآني کانون فرهنگي هنري نورالزهرا (س) شيراز تجليل شد

خانواده قرآنی کانون فرهنگی هنری نورالزهرا (س) شیراز تجلیل شد

در آستانه فرارسيدن عيد سعيد مبعث و همزمان با ايام الله دهه مبارک فجر، از خانواده قرآني کانون فرهنگي هنري نورالزهرا (س) شيراز تجليل و لوح تقدير به سيده زهرا کريمي مادر اين خانواده اهدا شد.
شناسه خبر : 60009 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگي هنري مساجد استان فارس، طی مراسمی در آستانه فرارسیدن عید سعید مبعث و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، در راستای اجرای طرح ملی «لشکر فرشته ها» که به منظور شناسایی و تجلیل از خانواده ‌های قرآنی اجرا شد، از خانواده قرآنی کانون فرهنگی هنری نورالزهرا (س) شیراز تجلیل و لوح تقدیر به سیده زهرا کریمی مادر این خانواده اهدا شد.


براساس این گزارش، سیده زهرا کریمی، قاری و حافظ چند جزء قرآن و دارای خانواده قرآنی گفت: به توفیق الهی تقریبا ٢ تا سه سال در حوزه تدریس تجوید و روخوانی قرآن داشتم و سه سال است که در ماه مبارک رمضان به جزء خوانی و بیان تفسیر فعالیت دارم. 


وی با بیان اینکه یک سال هم به بیان تفسیر سوره مبارکه انفال پرداخته ام، یادآور شد: هم اکنون هم نزدیک به یک سال است که به برکت قرآن و اهل بیت (ع) توفیق پیدا کردم که همراه با کودکان، نوجوانان و بزرگسالان حفظ و تفسیر آموزش دهم.


لازم به ذکر است، سیده زهرا کریمی دارای 2 فرزند پسر است که هر دو از حافظان و قاریان قرآن کریم هستند.