اجرای طرح باشگاه بچه های مسجد در کانون های مساجد استان فارس
اجراي طرح باشگاه بچه هاي مسجد در کانون هاي مساجد استان فارس
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس خبر داد:

اجرای طرح باشگاه بچه های مسجد در کانون های مساجد استان فارس

حجت الاسلام اميدي از اجراي طرح باشگاه بچه هاي مسجد (ياوران مسجد) در استان فارس خبر داد و گفت: اين طرح با رويکرد جذب نوجوانان و جوانان به کانون هاي مساجد اجرا مي شود.
شناسه خبر : 60475 تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگي هنري مساجد استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی» ضمن بیان این خبر، گفت: با توجه به ماموریت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور مبنی بر تاسیس کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد کشور مطابق برنامه ششم توسعه و همچنین رویکرد نهضت بازگشت به مساجد در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح باشگاه بچه های مسجد (یاوران مسجد) از هفتم بهمن ماه آغاز شده و در استان فارس در حال اجراست. 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس افزود: طرح باشگاه بچه های مسجد از روز شنبه 7 بهمن کلید خورده و تا جمعه 11 اسفند در سه سطح ستاد های استانی، کانونی و اعضای کانون ها ادامه دارد.


وی ضمن بیان اهداف برگزاری این طرح، خاطرنشان کرد: این طرح با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به کانون های مساجد اجرا می شود و اهدافی نظیر: افزایش تعداد اعضای کانون های مساجد، افزایش تعداد کانون ها در سطح کشور، زمینه سازی برای پیوند شبکه کانون های مساجد با نهاد خانواده، مدارس و مراکز آموزشی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین فراهم کردن بستری برای ارائه خدمت به بچه های مسجد را نیز دنبال می کند.


حجت الاسلام امیدی خاطرنشان کرد: مهمترین هدف در این طرح حمایت از بچه های مسجد به واسطه ثبت اعضاء و تکمیل کادر و ارکان کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد است. 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس تاکید کرد: مدیران کانون های مساجد استان می توانند از طریق سامانه به نشانی https://bachehayemasjed.ir/signin به ثبت نام اعضای جدید، تکمیل مشخصات فردی اعضا و افزایش اعضا در قرعه کشی شرکت کنند.


وی گفت: قرعه کشی در سطوح کانونی و اعضا به صورت هفتگی انجام می شود و نتایج قرعه کشی شنبه هر هفته از طریق سایت بچه های مسجد اطلاع رسانی و به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.