کانون های مساجد استان فارس به استقبال ماه مبارک رمضان رفتند
کانون هاي مساجد استان فارس به استقبال ماه مبارک رمضان رفتند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان فارس خبر داد:

کانون های مساجد استان فارس به استقبال ماه مبارک رمضان رفتند

حجت الاسلام اميدي گفت: در آستانه فرارسيدن ماه مبارک رمضان برنامه غبارروبي و عطرافشاني مساجد فارس با همکاري کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان برگزار شد.
شناسه خبر : 60958 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگي هنري مساجد استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی با اعلام این خبر گفت: هر ساله در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در هنگامه دهه تکریم مساجد استان به همت اصحاب و ارکان مساجد با همکاری کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های مقاومت بسیج مستقر در خانه های خدا غبار روبی و عطر افشانی شده و مهیای میزبانی مومنان و روزه داران می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: گزارش های رسیده از کانون های مساجد حاکی از آن است که برنامه های متنوعی برای ماه مهمانی خدا تدارک دیده شده است.


حجت الاسلام امیدی با تاکید بر اینکه برنامه های قرآنی محور فعالیت های ویژه ماه رمضان است، افزود: مراسم جزءخوانی و تلاوت قرآن کریم، محافل انس با قرآن و جلسات تفسیر و احکام در این ماه اجرا می شود.


 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس ادامه داد: برای روزه اولی های عضو کانون های مساجد نیز ویژه برنامه های احکام روزه داری و نماز در نظر گرفته شده است.