طرح «ضیافت قرآنی در شب ‌های آسمانی» ماه رمضان میهمان خانه ها می شود
طرح «ضيافت قرآني در شب ‌هاي آسماني» ماه رمضان ميهمان خانه ها مي شود
به همت کانون فرهنگی هنری «شهیدان گل آرایش» شیراز صورت می گیرد:

طرح «ضیافت قرآنی در شب ‌های آسمانی» ماه رمضان میهمان خانه ها می شود

اميدواري از برگزاري طرح «ضيافت قرآني در شب ‌هاي آسماني» خبر داد و گفت: اين محفل در بستر فضاي مجازي برگزار مي شود و امکان حضور قرآن دوستان در سراسر کشور فراهم است.
شناسه خبر : 60976 تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگي هنري مساجد استان فارس، «عطاءالله امیدواری» با اعلام این خبر گفت: طرح «ضیافت قرآنی در شب ‌های آسمانی» به مدت چهار سال متوالی است که به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود که در سالجاری و از ابتدای ماه مبارک رمضان این محفل در بستر فضای مجازی میهمان خانه های مومنان روزه دار و قرآن دوستان در سراسر کشور خواهد شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری «شهیدان گل آرایش» شیراز و مجری طرح «ضیافت قرآنی در شب ‌های آسمانی» با تاکید بر اینکه این طرح با رویکرد تلاوت جوانان و نوجوانان قرآنی با محوریت استان فارس برپا می‌ شود، خاطرنشان کرد: جزء خوانی قرآن کریم، بیان نکات تفسیری، اهداء هدایا به حاضرین در محافل مجازی به قید قرعه در پایان هر هفته از ماه مبارک رمضان ازبرنامه های این محفل است.


دستیار استاندار فارس در امور قرآنی گفت:  اولین محفل امشب و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان با تلاوت «حسین بذرافشان»، نوجوان دانش آموز و «حسین پرندک» از قاریان ممتاز استان فارس و کشور برگزار می شود که حجت الاسلام «مرتضی میان دور» نیز به بیان نکات تفسیری آیات خواهند پرداخت.


امیدواری با بیان اینکه این محفل به صورت مردمی و با همکاری اصحاب و محوریت مسجد آقابابا خان شیراز برگزار می شود، تاکید کرد: این محافل با هدف شناساندن و معرفی چهره ‌های جوان و نوجوان موفق قرآنی برگزار می‌شود و هماهنگی تلاوت علاوه بر قاریان و حافظان شهر شیراز و استان فارس، از سایر استان ‌ها نیز انجام پذیرفته و از طریق فضای مجازی اسکای‌روم در دسترس علاقه‌مندان به استماع کلام‌الله مجید قرار خواهد گرفت.


وی افزود: این محفل از ساعت ۲۰ الی 20 و 50 دقیقه به صورت پخش زنده از فضای اسکای روم برگزار می شود و علاقمندان با مراجعه به لینک  https://www.skyroom.online/ch/u09176033568/ziyafatequrani4
در این محفل شرکت کنند و مراجعان باید زمان مراجعه روی لینک مهمان کلیک کرده سپس نام خود را وارد کنند تا وارد فضای محفل انس با قرآن کریم شوند.


این قاری ممتاز کشور و استان فارس همچنین گفت: با توجه به فرارسیدن 22 اسفندماه؛ روز بزرگداشت شهداء، ثواب تلاوت جمعی آیات در شب اول ماه مبارک رمضان به ارواح طیبه شهدای والامقام اهدا خواهد شد.