ایام دهه کرامت فرصت مغتنمی برای پرداختن به بحث عفاف و حجاب است
ايام دهه کرامت فرصت مغتنمي براي پرداختن به بحث عفاف و حجاب است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس تاکید کرد:

ایام دهه کرامت فرصت مغتنمی برای پرداختن به بحث عفاف و حجاب است

حجت الاسلام اميدي در اولين نشست هم انديشي ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس گفت: با توجه به اينکه شروع ايام دهه کرامت با ميلاد حضرت معصومه (س) همراه است، اين ايام فرصت عظيم و مغتنمي براي پرداختن به بحث عفاف و حجاب خواهد بود.
شناسه خبر : 61528 تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین «حسین امیدی» امروز دوشنبه (3 اردیبهشت ماه) در اولین نشست هم اندیشی ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شده بود، گفت: با توجه به اینکه شروع ایام دهه کرامت با میلاد حضرت معصومه (س) همراه است، این ایام فرصت عظیم و مغتنمی برای پرداختن به بحث عفاف و حجاب است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس ادامه داد: این ایام بهترین فرصت برای اجرای برنامه های ایجابی و فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب است و جا دارد و پیشنهاد می شود شهرداری شیراز نیز در ایام دهه کرامت در میدان های مرکزی و مهم پیام هایی با موضوع های عفاف و حجاب، نجابت و پاکی برای نسل نو و به ویژه دختران نصب کند.  


وی از برگزاری محافل قرآنی با همکاری 150 پایگاه قرآنی مساجد، حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه و نهاد های دیگر در ایام دهه کرامت خبر داد و افزود: توزیع بسته های معیشتی نیز با محوریت مساجد در ایام دهه کرامت دنبال خواهد شد.


رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس با بیان اینکه برپایی مواکب نیز با مشارکت حداقل یکصد مسجد شیراز پیگیری خواهد شد، گفت: به منظور بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) مسابقه امین ولایت با محوریت زندگینامه آن حضرت برگزار می شود و کاروان های زیارتی نیز در روز ششم ذیقعده عازم حرم خواهد شد.


حجت الاسلام امیدی همچنین تاکید کرد: کمیته های هشتگانه ستاد بزرگداشت دهه کرامت با مشارکت اعضای ستاد برگزار و صورتجلسه های استانی از طریق استانداری به فرمانداران و توسط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان به ائمه جمعه ارسال و ابلاغ شود.


لازم به ذکر است، در این نشست که با حضور حداکثری اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس همراه بود، تنی چند از اعضا به بیان دیدگاه ها و معرفی برنامه های دستگاه متبوع در این ایام پرداختند.