در برنامه های دهه کرامت باید بتوانیم حضور حداکثری مردم را داشته باشیم
در برنامه هاي دهه کرامت بايد بتوانيم حضور حداکثري مردم را داشته باشيم
نماینده استاندار فارس در ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان تاکید کرد:

در برنامه های دهه کرامت باید بتوانیم حضور حداکثری مردم را داشته باشیم

کريمي با تاکيد بر اينکه در برنامه هاي دهه کرامت بايد بتوانيم حضور حداکثري مردم را داشته باشيم، گفت: به اين منظور بايد اطلاع رساني خوب انجام شود.
شناسه خبر : 61531 تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۲۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، «عبدالعلی کریمی» امروز دوشنبه (3 اردیبهشت ماه) در اولین نشست هم اندیشی ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شده بود، گفت: محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در برنامه های ویژه ایام دهه کرامت باید مشخص تر و پررنگ تر باشد و در این ایام برنامه ها با محوریت حرم اجرا شود.


نماینده استاندار فارس در ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس با بیان اینکه در برنامه های دهه کرامت باید بتوانیم حضور حداکثری مردم را داشته باشیم، خاطرنشان کرد: به این منظور باید اطلاع رسانی خوب برای مشارکت مردمی انجام شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود از سپاه پاسداران در انجام عملیات وعده صادق و حمله به مواضع رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کرد و گفت: سپاه با انجام این عملیات دل مردم را شاد کرد و درس بزرگی به اسرائیل و هم پیمانانش داد.


لازم به ذکر است، در این نشست که با حضور حداکثری اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس همراه بود، تنی چند از اعضای ستاد به بیان دیدگاه ها و معرفی برنامه های دستگاه متبوع در این ایام پرداختند.