20 محفل قرآنی برای ایام دهه کرامت در استان فارس برنامه ریزی شده است
20 محفل قرآني براي ايام دهه کرامت در استان فارس برنامه ريزي شده است
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس خبر داد:

20 محفل قرآنی برای ایام دهه کرامت در استان فارس برنامه ریزی شده است

حجت الاسلام والمسلمين موسوي با تشريح برنامه هاي ايام دهه کرامت اداره کل اوقاف و امورخيريه استان فارس، گفت: 20 محفل قرآني براي اجرا در ايام دهه کرامت پيش بيني و برنامه ريزي شده است.
شناسه خبر : 61535 تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۴:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین «سیدعباس موسوی» امروز دوشنبه (3 اردیبهشت ماه) با تشریح برنامه های ایام دهه کرامت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان فارس، گفت: 20 محفل قرآنی برای اجرا در ایام دهه کرامت پیش بینی و برنامه ریزی شده است که با حضور «حامد شاکرنژاد» و «مهدی غلام نژاد» از قاریان مطرح و بین المللی کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس افزود: اولین محفل قرآنی پنجم ذیقعده و در آستانه روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) در این حرم مطهر برگزار می شود.

وی ادامه داد: محافل دیگری نیز در حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع)، پارک کوهستانی دراک شیراز، باغ شهری های گویم و سایر بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به دیگر برنامه ها، گفت: برنامه های دیگری از جمله نورافشانی برای اجرا در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی برنامه ریزی شده است.

لازم به ذکر است، در نشست اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس تنی چند از اعضای ستاد به بیان دیدگاه ها و معرفی برنامه های دستگاه متبوع در این ایام پرداختند.