شرکت بیش از 50 کودک در ایستگاه نقاشی محرم کانون «صبح امید» اقلید
شرکت بيش از 50 کودک در ايستگاه نقاشي محرم کانون «صبح اميد» اقليد

شرکت بیش از 50 کودک در ایستگاه نقاشی محرم کانون «صبح امید» اقلید

مدير کانون فرهنگي‌هنري تخصصي خواهران «صبح اميد» مسجد علي ابن ابيطالب (ع) اقليد از شرکت بيش از 50 کودک در ايستگاه نقاشي محرم خبر داد و گفت: اين ايستگاه ويژه دهه اول محرم در خيابان حسينيه محله ارجمان برپاست.
شناسه خبر : 75374 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۵ زمان انتشار : ۰۷:۵۵

«لیلا جعفری» با اعلام این خبر در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد استان فارس گفت: همزمان با برپایی مراسم عزاداري سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان، ایستگاه نقاشی ویژه دهه اول محرم در خیابان حسینیه محله ارجمان برپاشده است.


مدیر کانون فرهنگی‌هنری تخصصی خواهران «صبح امید» مسجد علی ابن ابیطالب (ع) اقلید از شرکت بیش از 50 کودک در ایستگاه نقاشی محرم خبر داد و گفت: برای شب‌های اول رنگ‌آمیزی طرح‌هایی با موضوع شهادت رهبر انقلاب، حجاب، جنگ تحمیلی سوم و کودکان شهید میناب درنظر گرفته شده و از شب هشتم محرم کودکان با خلاقیت خود در این موضوعات نقاشی خواهند کرد.


وی افزود: در برپایی ایستگاه نقاشی محرم، دارالقرآن امیرالمؤمنین(ع) واحد پسرانه و پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری(س) با کانون «صبح امید» همکاری داشته اند.


جعفری همچنین گفت: از نقاشی کودکان نمایشگاهی در محل ایستگاه برپا شده و در معرض دید عموم قرار گرفته شده است.