برپایی محفل نوجوانان و جوانان حسینی کانون «کوثر» روستای نصروان در ماه محرم
«ابراهیم شامیرزایی» با اعلام این خبر در گفتگو با روابط عمومی ستادهماهنگی کانونهای فرهنگیهنری مساجد از استان فارس گفت: همزمان با ماه عزای سید و سالار شهیدان و بزرگداشت شهادت رهبر شهید انقلاب اسلامی، محفل نوجوانان و جوانان حسینی کانون فرهنگیهنری «کوثر» روستای نصروان داراب در قالب هیئت محبان فاطمهزهرا(س) در دهه اول محرم به میزبانی مسجد صاحب الزمان(عج) برپاست.

مدیر کانون فرهنگیهنری «کوثر» روستای نصروان شهرستان داراب با اشاره به حضور بیش از 300 نفر از خواهران و برادران به ویژه نوجوانان و جوانان روستا در این محفل، افزود: مراسم سوگواری و عزاداری محرم از شب اول ماه همراه با نماز جماعت، سخنرانی با موضوع تبیین قیام عاشورا و مسائل روز، روضهخوانی و سینهزنی در حال برگزاری است که از عزاداران حسینی با سفره نذری پذیرایی میشود.

وی همچنین از برپایی موکب و ایستگاه صلواتی هیئت محبان فاطمهزهرا(س) کانون در دهه اول محرم خبر داد و خاطرنشان کرد: محفل عزای حسینی به مدت 11 شب به میزبانی مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار خواهد شد.